وسایل آرایش ابرو که باید در کیف لوازم خود داشته باشید
در اینجا از کسب و کارها صحبت خواهیم کرد و آن ها را بررسی می کنیم

وسایل آرایش ابرو که باید در کیف لوازم خود داشته باشید

چهار شنبه 2 مهر 1399 ساعت 11:45 | بازدید : 112 | نویسنده : هیچ کس | ( نظرات )

دانستن چگونگی مراقبت از چشم و ابروها نشانه‌ای از نظافت آگاهانه است. خانم‌هایی که به سلامت خود و خانواده یا جزئی‌ترین چیزها اهمیت می‌دهند معمولاً نسبت به دیگران از نگاه بهتری برخوردارند. کیفیت و انواع جدید محصولات بهداشتی و آرایشی چشم و ابرو برای این دسته از عزیزان بسیار مهم هستند. بی‌صبرانه منتظر بازدید شما از فروشگاه‌های اینترنتی خانم و آقا هستیم.

موچین وسیله‌ای همه کاره

آیا هر بار دیدن موهای اضافی در اطراف ابرو یا چانه شما را آزار می‌دهد؟ یک موچین استیل ضد زنگ همه‌ی آن چیزی است که احتیاج دارید.

اگر وقت یا امکان رفتن مرتب به سالن را ندارید معمولاً خرید موچین دستی بهترین انتخاب است. وسیله‌ای کاربردی و بسیار کار راه انداز که به کمک شما می‌آید. موچین‌های جدید از نیکل ساخته شده‌اند. این فلز برای پوست و محافظت در برابر هر گونه عفونت پوستی مناسب است. پیشنهاد متخصصین آرایش خرید دو موچین است.

  • موچین باریک برای شکل دادن منظم ابروها مناسب است.
  • موچین قیچی که مدل سنتی موچین است و به سبک قیچی در دست گرفته می‌شود. این مدل مجهز به نوک شیب‌دار و بزرگ مربعی شکل است و موهای زیاد را سریع‌تر پیدا می‌کند.

برای اطمینان بیشتر بهتر است روی دسته موچین پوشش اپوکسی داشته باشد که مانند لنت‌های لاستیکی از لیز خوردن در دست و آسیب به چشم جلوگیری می‌کند. برای آماده کردن پوست، گرما بهترین است. پس از دوش و شستشو با آبگرم بهترین زمان است که منافذ پوست باز و پوست نرم می‌شود. یا می‌توانید صورت خود را با یکپارچه خیس کمی نرم کنید. یک تکنیک مهم دیگر، آماده کردن موچین است. موچین را در فریزر نگه‌دارید. این کار به بی‌حس کردن پوست کمک می‌کند و درد به طور نسبی کمتر می‌شود.

خرید تیغ ابرو برای بی نیازی رفتن به آرایشگاه

گفته می‌شود تاریخ اولین وکس موهای صورت زنان به قبل از میلاد برمی‌گردد اما خوشبختانه امروزه ابزار بهتری برای اصلاح موهای صورت و ابروی خانم‌ها یافت می‌شود. خرید تیغ ابرو ابزاری فوق‌العاده برای خانم‌هاست که همراه موچین و قیچی می‌توانند شما را از رفتن به سالن بی‌نیاز کنند. اگر چه سرعت رشد مو در افراد مختلف متفاوت است اما به طور معمول هر دو هفته یک‌بار به تیغ ابرو احتیاج دارید. برای کار با تیغ ابرو به خمیر اصلاح و مواد مشابه احتیاجی نیست اما اگر پوست خشکی دارید استفاده از کمی روغن می‌تواند آسان کننده اصلاح باشد.

برای شروع تراش ابرو به یک قیچی ابرو احتیاج دارید تا موهای بلند را مرتب کنید و خط تراش مشخص شود. کوتاه کردن موهای بلند با قیچی کنترل بیشتری دارد. تلاش نکنید از تیغ برای کوتاه کردن موهای بلند استفاده کنید. موهایی را که می‌خواهید بتراشید را ابتدا با قیچی کوتاه کرده و سپس با تیغ فقط موهای کوتاه را بتراشید. استفاده از تیغ نسبت به موم بدون دردتر و بهداشتی‌تر است. تیغ را به همان جهتی که موها رشد می‌کنند بگیرید. برای جلوگیری از خراب کردن ابروها بعد از هر برش کوچک به آیینه نزدیک شوید و نگاه کنید. اگر کمی پوست را با دستتان به بالا بکشید، سطح صاف و بزرگ‌تری خواهید داشت و تراش ابرویتان با دقت بیشتر انجام می‌گیرد. تیغ ابرو قابل شستشو و نگهداری تا چند ماه است. جنس تیغه آن‌ها از استیل ضد زنگ است و دسته آن‌ها طوری طراحی شده که محلی برای جمع شدن قارچ رویشان نیست. با کمی میسلار و الکل می‌توانید آن‌ها را بشویید و با نگه‌داری در فریزر قبل از اصلاح شارپ می‌شوند.

تغییر چهره با خرید مداد ابرو

مدل‌های جدید مداد ابرو طوری ساخته شده‌اند که عاشق آن‌ها می‌شوید و دوست دارید ده‌ها رنگ آن را بخرید. همه متخصصین در این امر متفق‌اند که پر کردن و شکل دادن موقتی با مداد ابرو بهتر از تتو و سایر روش‌هاست. وقتی با یک مداد ابروی خوب کار می‌کنید رنگ روی پوست انگار ذوب شده و لیز می‌خورد. فرمول عالی این نوع مدادها به راحتی فواصل بین ابروها را پر می‌کند و برجستگی خاصی دارد. مداد ابرو به محض تماس با پوست پهن و گسترده شده و شما می‌توانید با کنترل فشار ضخامت‌های مختلفی را روی پوست رنگ بگذارید.

چربی مواد موجود در مداد این امکان را می‌دهد که رنگ روی تارهای ابرو نیز زده شود. پر کردن و شکل دادن به ابرو با مداد ابرو بسیار آسان است. با استفاده از این ابزار می‌توانید در زمان چند دقیقه تغییر زیادی به صورتتان بدهید. مداد ابرو ضدآب است و با عرق کردن پاک نمی‌شود. دختران در هر سنی می‌توانند به راحتی از این وسیله استفاده کنند. مواد نوک مداد به دلیل نرمی زیاد خطری برای چشم و پوست ندارند.

یک مداد ابروی خوب در دماهای خیلی گرم یا سرد کیفیت ثابتی دارد. عمدتاً مداد ابرو شامل روغن‌های جامد، روغن مایع، روغن فرار و رزین است. از آنجا که همه این مواد نامحلول در آب هستند کیفیت آرایش در اثر عرق یا خونریزی و اشک تغییر نمی‌کند. مداد ابرو فقط با خیس شدن با پاک کننده آرایش پاک می‌شود. مداد ابرو دو نوع دارد. مدل قدیمی که نیاز به تراشیدن دارد و مدل دیگر دارای یک مغز پیشرونده است و به صورت مکانیکی نوکش بیرون می‌آید. نوع دوم قابلیت پرشدن مثل خشاب را دارد.

 

https://www.missomister.com/product-category/makeup/%d8%a7%d8%a8%d8%b2%d8%a7%d8%b1-%d8%a2%d8%b1%d8%a7%db%8c%d8%b4%db%8c/%d9%85%d9%88%da%86%db%8c%d9%86-%d9%82%db%8c%da%86%db%8c-%d9%88-%d8%aa%db%8c%d8%ba-%d8%a7%d8%a8%d8%b1%d9%88/


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دنیای کسب و کار و آدرس donyayekasbokar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 48
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 5
:: باردید دیروز : 27
:: بازدید هفته : 106
:: بازدید ماه : 103
:: بازدید سال : 561
:: بازدید کلی : 1572